čtvrtek 28. února 2008

Dělám "kolečko" a přemýšlím nad smyslem, který pro mě tenhle Projekt má. Zjistila jsem, že mě to hrozně baví, jsem moc vděčná za vaše komentáře, a i já se snažím okomentoval přínosně vaše výtvory, když mě zaujmou. Snažím se přemýšlet nad expozicí a vším tím technickým kolem focení, aby fotka byla co nejlepší. Pak mj cvaknu pár momentek...a večer přemýšlím, co sem šoupnu...a vyhrávají to ty technicky nepovedené momentky. Těším se totiž, až si jednou, za pár let, nebo za dýl...prohlídnu tyhle fotky a budu vzpomínat na nejkrásnější období, které jsem za svůj dosavadní život zažila. A právě proto se mi snaha o prezentaci mého fotografického umění "zvrhává" v prostý deníček, jehož středem, jako i mého současného života, je moje Emma.
Naštěstí při prohlížení aspoň trochu vidím, kde jsou chyby, a snažím se při další akci na ně myslet a vyhnout se jim, tak snad se i zlepším ve focení :-)

4 komentáře:

dib řekl(a)...

agato, já myslím, že to je to nejpodstatnější, o co aj v původním projektu jde.. mít sbírku, kterou budeš ještě dlouho moc ráda prohlížet, víc a víc fotit, a jako bonus se v tom focení (čehokoliv) aj zlepšit..
ostatní pěkné (nebo tobě milé) fotky házej přímo do diskuze, ať potěší aj naše duše, a je to :-)

mk řekl(a)...

Já to mám trochu jinak. Zjišťuju, že prostě potřebuju ještě něco jiného než jen děti, domácnost a práci (a kde je manžel? rozpačitý smajl). Takže párkrát za den vytáhnu foťák a ve (vzácných) chvílích volně bloumající mysli přemýšlím, co, kde a jak cvaknu a kterou fotku vyberu do projektu. Vzpomínky jsou pěkné a zřejmě mě někdy hodně potěší, ale fotím hlavně pro radost z focení.

Lucka73 řekl(a)...

A já si zase říkám, že tak to má bejt - každej si najde "to svoje". Někdo fotí přímo to, co je středem jeho života, někdo oklikou a náznakem.
Ale důležitý je fotit - nezapomínat na to. Protože na fotce se dá zachytit spousta věcí - a co se nezachytí se v projektu dá připsat.

Takhle to vidím já - každej si děláme svou sbírku pocitů a nálad.

dib řekl(a)...

a vo tom to je :-)