pondělí 26. května 2008

24.5.08


Dopisovala jsem v minulém měsíci diplomku (odevzdám ji tento týden, ještě ji musím přečíst, což je skoro horší, než ji napsat). Jednou týdně byla Emmička celý den s hlídací slečnou Janou a já jsem ve škole psala. Ostatní dny jsem se snažila najít chvíli na psaní, ale efekt to nemělo vcelku žádný, jen jsem tím strávila spoustu času bez valného výsledku...resp. jediným výsledkem bylo, že jsem neměla pořádně čas na nic jiného, a mj jsem si odvykla s sebou nosit foťák, fotky se mi v něm nahromadily během různých výletů a mimořádných akcí, ale na úpravu a nastrkání sem mi zbyly za celý měsíc. Mám to konečně hotový, ale bylo to fakt náročný :-p
Mmch tohle je focený opět mobilem, musím si na foťák při ruce zase zvyknout...

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

tak tohle se mi líbí moc -príma úhel. Možná jen krapet si pohrát s barvama - ale fakt parádička!!