středa 7. května 2008

25.-27.4.






Byli jsme s M. na víkend v Holandsku. Emmička zůstala poprvé sama doma jen s babičkama.
Zvládly to skvěle.

Já taky. V pátek se mi hrozně stýskalo. V sobotu vůbec a v neděli už zase jo :-) Užít si na chvíli nemateřství je silně osvěžující. Po dvakrát 9 hodinách spánku v kuse jsem byla nový člověk.

Centrum Amsterdamu je šílené, jsem plných velkoměst už asi přesycená. Jeho přílišná multikulturnost je únavná. Naštěstí jsme bydleli v Haagu, do kterého jsem se naopak zamilovala. V sobotu a neděli jsme objížděli tulipánová pole a políčka. Holandský venkov je malebný, útulný, čistý a kvetoucí. Všude jsou cyklisti, kanály a lodě. Ráda bych si někdy udělala na takové lodi dovolenou.

5 komentářů:

Kičína řekl(a)...

Ta sedící děvčata jsou zajímavá, takové mísení kultur a přitom taková pohoda a usměvavé tváře. Proč to tak nejde všude?

Marti - Norreen řekl(a)...

všechny ty fotky z Holandska jsou krásné.
Moc se mi líbí domečky a pak ty "průsvitné" tulipány
Omlouvám se, že komentuji, jen pod jednu sérii, ale asi bych se jen opakovala

Anonymní řekl(a)...

Teta fotíš krásně....

Mony řekl(a)...

Krásné fotky, barvičky taky...Holandsko super, taky bych se někdy jela podívat.

dib řekl(a)...

jé, moc ti to přeju, takové víkendové osvěžení, to je balzám :-)
fotky jsou krásné, mosty aj holky sedící jsou parádní!!