středa 1. října 2008

6.9.08




U švagrů na chalupě
Emmička s koťaty byla naprosto k sežrání, roztomilá, všichni jsme se rozplývali a ona sama byla z koťátek nadšená. Jenže celé odpoledne pro mě mělo i hlubší rozměr...
Občas si chodím srovnat myšlenky k téhle paní http://www.vejmolova.com/. Umí i člověku pomoci zrušit si alergie. Já MĚLA alergie na břízy, olše, jablka, ořechy, mrkev, kočky... Na jednom sezení u ní, kdy jsem si vzpomněla, proč jsem se v dětství rozhodla, že alergie pro mě budou dobrý, jsem svůj postoj k věci přehodnotila a rozhodla se je naopak nemít. Takže je nemám, koupila jsem si oříškovou čokoládu a kila jablek, byly skvělé.
Taky mi ŠV doporučila knížky od Zdenky Jordánové, až na pár přehnaností jsou skvělé. V jedné z nich jsem našla další doporučení, a to na Baerbel Mohr a její Vesmírný objednávkový servis. Podstatou je, že si popřejete, zašlete vesmíru objednávku a on vám ji splní. Tak jsem si říkala, že když už na kočky alergická nejsem, bylo by fajn, jednou nějakou číču mít. Zapřála jsem si a na vše podle návoud zapomněla. No a za 2 dny přišel domů M., že švagři maj na chalupě 3 koťata, a že jestli prý nějaké nechceme... Zatím nechceme, čekám, až se mi splní další přání, co jsem na vesmír měla. Jen se o něm nesmí předem mluvit :-)
Koukněte i na http://www.mikrousi.smyslzivota.com/, jak vesmír umí máknout...

1 komentář:

milu řekl(a)...

Opravdu roztomilé fotky holčičky s koťaty :-)