středa 29. října 2008

Hlídaly jsme Erýska









Erýskovu mámu Fazoli zmohlo očekávání dalšího potomka, a já v touze vyzkoušet si dvojmateřství a pomoct kamarádce, jsem nabídla jednodenní hlídání. Ještě před samotným dnem "E" ve mně byla malá dušička, ale nakonec jsme si to všichni vysloveně užili. Erýs se hned od dveří hnal na hračky a mámě téměř ani nezámával. Emmi byla napřed trochu v šoku, když zjistila, že Fazole odešla a vetřelec zůstal, a během prvních 5 minut vylovila dosud nepoužívané slovo "moje" :-D Nicméně po chvíli přišla na výhody dalšího dítěte v bytě a začali si spolu úžasně hrát. Erika sice moc nebavilo se objímat a hladit, nicméně většinou to strpěl.
Byli jsme doma, venku s motorkou a kočárkem, nakoupili jsme v Albertu, všechno klapalo jak na drátkách, a já jsem mj i díky tomuhle dnu natěšená na další potomky :-)

2 komentáře:

Dadouch řekl(a)...

Super den a krásné fotky..

Lesana řekl(a)...

To je bezvadně rozchechtaný dítě :o)