pondělí 3. března 2008

1.3.08













Před bouřkou
Nevím, který je lepší... nebo spíš míň špatný, řekla bych, že divoké počasí této soboty šlo vyfotit líp, jen se mi to nepodařilo :-( musím trénovat, aby mi letní bouřky šly líp ;-)

6 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Mně se víc líbí ta černobílá, vypadá jako namalovaná..

dib řekl(a)...

já jsem taky pro černobílou, vypadá zlověstně.. ta první nevypadá ani podezřele :-)

Marti - Norreen řekl(a)...

ta černobílá je rozhodně dramatičtější, taky se mi víc líbí. Rozhodně je působivější

Lucka73 řekl(a)...

Taky se mi víc líbí ta čb. Ale možná se ti to nezá, páč je to všechno focený večer (předpokládám) a je to celkově tmavá fotka - ale to je prostě dobou focení -když je venku tma, těžko to bude lepšejší....

Ratu řekl(a)...

hlasuju pro čb, navíc černé pozadí blogu hodně ztmvuje celkový dojem(mám ho taky, tak už to mám ozkoušené):-)

Petra řekl(a)...

Super atmosféra!To musel být mazec,ta bouřka!