neděle 9. března 2008

víkend 8. - 9.3.08

Vzhledem k přetrvávajícímu vzteku z rozbitého foťáku si dopřávám různé radosti, a tak mj. za 2 víkendové dny vkládám víc fotek :-)


V sobotu jsme byli u babičky v Táboře. Na obědě jsme byli v místní mexické restauraci. Emmička se zachovala jako poslušné děvče, a aby se babičce předvedla, poprvé se nakrmila úplně sama! Lžičkou jí to ještě moc nejde, jídlo po cestě vyklopí, ale napíchnutý brambor donese bez úhony až do pusinky. Fotka je mázla kvůli mizernému světlu...ale jako dokumentační momentka holt musí stačit.



U strejdy a tety na chalupě mají skvělé kolečko. Dají se na něm vozit sedmikrásky :-)


Lom Amerika kousek od Karlštejna. Na to, že je to foceno v podvečerním ostrém protisvěle, se mobil docela vytáhl, čekala jsem, že z toho bude bílá skvrna.





Emmi ten lom obešla kromě asi 100 blátivých metrů celý sama! Ke konci si už ale sedala na pole se slovy: Hají, hají. :-)






Hezká krajinka a úžasné světlo. Víc z mobilu ale vytáhnout neumím :(

6 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Nááhodou....mně se strašně líbí Emmička na poli - povedená fotka

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Ta je nádherná a Emička šikulka

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Taky mě zaujala, Emička je "kóča", i na poli krásně čistá v růžovým kabátku..Ameriku bych chtěla někdy vidět, je tam prý v létě moc krásně..

klarissa řekl(a)...

Amerika je krásná , mám to tam moc ráda...Emička je suprovní...

Marti - Norreen řekl(a)...

Amerika - to je pro mě spousta super vzpomínek.
A fotky jsou dobrý na mobil parádní

kaciia řekl(a)...

Super fotky!
MMch jsem původně z Tábora:)..a na obědě jste byli v Havaně?