neděle 9. března 2008

první týden v březnu

Po rozbití foťáku a vypočítání ceny opravy jsem propadla napřed chmurám a pak vzteku a na chvíli jsem o focení nechtěla ani slyšet. Nicméně sem tam jsem nějakou fotečku aspoň tím mobilem udělala...některý den víc, někdy žádnou, chyběla mi disciplína...proto to souhrnné datování.



V hracím koutku. Jezdíme spolu poměrně často autem, vozíme s sebou kočárek, psisko, různé tašky a nákupy; Emmičku to baví a má vše skvěle okouknuté. Otevřela si u autíčka dveře, nastoupila, vtáhla okýnkem kočárek, zavřela dveře a odjela :-)))


Tahle fotka je focená "nenápadně"...bylo mi blbý někoho poměrně zblízka vyfotit, tak jsem se jen otočila a cvakla :-) Nemají hlavy, ale to postatné vidět je - vodící PUDL pro slepce. Věřili byste tomu, kdybyste to neviděli? :-)



3 komentáře:

meowth řekl(a)...

tyyy jo! vodici pudl! to teda ziram!

fotecky v poli jsou moc pekne!

Barbora řekl(a)...

Vodící pudl, to je teda nářez! :-)

Lesana řekl(a)...

Tak vodícího pudla jsem ještě neviděla :o)