úterý 15. dubna 2008

13.4.08


Byli jsme v zoo. Těšila jsem, jak budu mít úchvatné fotky zvířat, Emmičky, nás... Emča měla ovšem divokou noc, kterou jsem strávila nedobrovolně s ní. V zoo jsem polehávala po lavičkách (a jednou tam dokonce i usnula) a neměla na focení vůbec náladu. Takže nejpovedenější je tahle - naštěstí je docela dokumentární, Emča byla nadšená a ukazovala nám každýho králíka :-)
Nejvíc jí nadchly kozy a kůzlata v dětské zoo, i když se jich bála a pohladit je nechtěla. Večer při uspávání jsem jí říkala: "Neplakej, hned dostaneš kozu." A ona na to:"Meee" :-D

3 komentáře:

Lucka73 řekl(a)...

Tak mně se tahle líbí mooc!!

katcha řekl(a)...

tahle je moc povedená,černobílý fotky pro mě mají určitý kouzlo,ten pocit z nich barevný fotky neumí

dib řekl(a)...

parádní fotka! akorát nechápu, tys byla za plotem se zvířetem? :-)