čtvrtek 24. dubna 2008

24.4.08


V indexu mám poslední nevyplněný chlíveček na známku u diplomové práce. Poslední státnice jsem dělala v říjnu 2006...je načase to uzavřít celé. Včera jsem po 4 měsících byla ve studovně na diplomce pracovat. Zjistila jsem, že mi chybí jenom zhruba 15 stránek. V euforii jsem se se svým konzultantem dohodla, že mu to do 2 týdnů odevzdám... a promovat tak budu moct ještě do léta. Hurááá. Po opadnutí euforie jsem si uvědomila, že to je termín šibeniční, zvlášť když tenhle víkend jedeme na velký výlet, během kterého na to ani nesáhnu. Navíc to musím napsat na 1, abych to na rígo mohla jen rozšířit, a nemusela si plácat játra na nových 80 stránkách. Takže...začínám makat!!!
Fotit budu pořád (zvlášť na fotky z výletu se těšte, budu fotit něco, co nemůžu vyfotit ošklivě ;-) ), ale dávat na blog asi stíhat nebudu...

5 komentářů:

Mony řekl(a)...

to je dokumentární foto..;-)

Anonymní řekl(a)...

super zachycené :-))

Marti - Norreen řekl(a)...

tak se drž a určitě to zmákneš v naprosté pohodě

meowth řekl(a)...

tak preju hodne stesticka!!!

dib řekl(a)...

dobrý nápad, dobrá fotka :-) doufám, že už to dobře dopadlo.. vůbec nemám přehled..