sobota 19. dubna 2008

Procházka Prahou





K rěm posledním lavičkám na Kampě se budu muset vrátit, zaprvé tam je fůra lidí a zadruhé se mi to vůbec nepovedlo, jak jsem chtěla :-(

12 komentářů:

Lenka Pokorná řekl(a)...

tak mě se ty fotky moooc líbí!!! Nejvíc mě asi dostal pán č/b na lavičce.... úžasná atmosféra!!!
Samotné lavičky taky paráda...

M-Kocurek řekl(a)...

Taky se mi líbí ty lavičky a ten pán, co že není v soutěži? :o)

Michaela K. řekl(a)...

krasny fotky!!! pan je suprovni

Lucka73 řekl(a)...

pán je BOMBA portrétovky - a pak, že nic do soutěže nebude!!

A lavičky - taky skvost!!!

pražský panoramata taky moc pěkný - ale prostě takový "okoukaný" - má je každej. (A si piš, že bejt tam - už bych je měla doma taky!!!). Chci říct - jsou pěkný - ale pán a lavičky vedou!

Lesana řekl(a)...

Mne zaujaly lavičky, ale celkem mě v pohledu ruší ten malý prostor před lavičkami, resp. že před zadními lavičky není prakticky žádný volný prostor, ale za nimi je. A starý pán na lavičce vypadá dobře :o)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

tak pán na lavičce je perfektní..v prvním momentu, než jsem s podívala pořádně, jsem dokonce byla v němým úžasu, že je to sám pan prezident! :-))jinak pražský panoramata jsou taky krásný..neměly by chybět ve sbírce

klarissa řekl(a)...

...tak ty čb fotky jsou úžasný...lavičky i pán....šup s ním do soutěže...bude slavnej... :o)

Kičína řekl(a)...

Moc se mi líbí pán na lavičce a hodně se mi líbí, možná sice okoukaná, ale nádherné zachycená scenérie Hradčan skrz větve.

Sarah řekl(a)...

Hmmm... moc krásnej děda! Lavičky jsou taky bezva, i když souhlasím s Lesanou u drobného překomponování prostoru. Ale parádní nápad.

Mony řekl(a)...

Černobílé fotky perfektní...ale ti drakohadi super

Iva Veselá řekl(a)...

Dědula je suprovej ...

dib řekl(a)...

no tý jo.. děda se mi líbí moc, a lavičky jsou taky parádní!! bezva nápad, s mírným dotažením to bude obraz na zeď!!