pátek 20. června 2008

14.6.08






Už dlouho jsem měla chuť na buřty na ohýnku. S K., L. a jejich Matějem a psicí Senďou jsme se utábořili u keltského sídliště Závist, kde jsou asi 3 ohniště nejspíš veřejná. Nedávní kojenci dlabali buřty syrové i opečené :-D psi se pokoušeli dosáhnout téhož. Bylo to nádherné odpoledne, děti byly špinavé, přejedené, voňavé ohýnkem, šťastné a unavené :-p Ve složení 3 netěhotní dospělí, 1 dospělá, avšak těhotná s příslušným apetitem, 2 batolata a 2 psi jsme snědli 15 špekáčků...

2 komentáře:

dib řekl(a)...

vypadá to na příjemný den.. nejvíc se mi líbí fotka jednoho obra a dvou trpaslíků v trávě :-)

Lesana řekl(a)...

Mně se moc líbí ta házecí fotka - je taková plná radosti. Jenom je škoda, že nevyšla víc doprava, aby dítě nebylo částečně bez nožiček, když vpravo je místa dost. Se mi to kritizuje, když mně samotné se žádná házecí fotka nepovedla ani takhle :oD