středa 11. června 2008

8. - 10.6.



V neděli odpoledně ma rozbolelo břicho. Nepřestávalo to. Než zůstat v pondělí s Emčou sama doma a třeba akutním slepákem, jeli jsme radši do Motola v neděli po uspání. Šťastnou shodou okolností u nás byla babička M., která v pondělí odlétala na dovolenou, takže Emma nemusela absolvovat Motol s náma. Během 2 hodin jsme projeli pohotovostí, chirurgií, sonem a gynekologií. Závěr: prasklá cysta na pravém vaječníku. Šoupli mě do postele a na kapačky. První noc jsem se po analgeticích a mocné dávce fýzáku do žil jen plazila a motala na záchod a zpátky se strašnými závratěmi. V pondělí a v noci na úterý jsem se už jen válela a odpočívala :-)
Babička M. odletěla a přijel děda F., protože táta finišuje cosi v práci a má hlavu v pejru.

4 komentáře:

Lucka73 řekl(a)...

Tý jo - tak to je mazec!! Doufám, že už je líp a všechno se to zmáklo...
Je dobře, že jste jeli!

Lesana řekl(a)...

Doufám, že se úspěšně zotavuješ. Téda, ale máš můj obdiv - viset na kapačkách a ještě si je volnou rukou jen tak fotit...

Michaela K. řekl(a)...

tyy blaho, tak prvne taky doufam, ze uz je to lepsi a hnedka jak jsem to videla, jsem si rikala, ze to snad nemuzes bejt ty, protoze to je teda natura jeste si to vyfotit :) - holt projekt je projekt a fotka muší bejt co :)

dib řekl(a)...

no ty vado, to je masakr.. snad už je dobře..
odvahu a fotopřítomnost obdivuju..