středa 11. června 2008

9. - 11.6.08





Děda byl dobrá volba. Emča je z něj nadšená a on z ní taky. V pohodě zvládá batole, psisko, jídlo, nákupy i lehký úklid. Btw tu poslední fotku fotil M. dneska v 5:23. Já jsem stále hájena a tyto události jsem slastně zaspala.

Bohužel dneska večer nám děda odjede zpět do Chebu. Fňuk. Nicméně tekutina z prasklé cysty, která mi v břiše zbyla, se pomalu vstřebává, pže břuch bolí míň a míň. Chtělo by se říct škoda, ale nechci se rouhat. Jsem vděčná, že jsme všichni zdraví.

4 komentáře:

Lucka73 řekl(a)...

No, šikovnej děda - to je poklad v rodině!!!

Jitul (Rama) řekl(a)...

Děda je parádní, co já bych za to dala, Lucka má pravdu :-)

Mony řekl(a)...

Taky se přidávám, není nad to se spolehnout na rodinu..a jinak přeji hodně zdravíčka

dib řekl(a)...

dědeček vypadá opravdu "vhodný k dětem" :-D sympaťák!